Porto Franco ümber segadused jätkuvad

Video
Tõnu Karjatse
8.03.2016 18:45
Rubriik: Arhitektuur

Vaidlused Tallinna sadamaala Porto Franco arendamisel jätkuvad. Tänasel projekteerimistingimuste avalikul arutelul nõudsid nii Tallinna linn kui ka arhitektid, et projekti tuleks sisse kirjutada ka liiklusskeemid.

Praegu käivad vaidlusalusel platsil ettevalmistustööd. Kui linnaplaneerimisamet projekteerimistingimused kinnitab, saavad Kadarik ja Tüür arhitektid projekteerimisega edasi tegelda, vahendas "Aktuaalne kaamera". Enne tuleb aga lahendada üks peamisi küsimusi - inimeste liikumisruum.

Eesti Arhitektide Liidu presidendi Indrek Allmanni sõnul on suurim hirm see, et sellisesse vastutusrikkasse kohta kerkib uus suur Hiina Müür, millest ei saa üle ega ümber. "Seetõttu oleks väga oluline, et sinna majja oleks võimalik sisse pääseda ja sealt oleks võimalik välja pääseda erinevatest kohtadest - mida rohkem, seda parem."

Senises projektis on välja pakutud autode maa-aluse ligipääsu lahendus, mis on mugav küll autoliiklusele, kuid kohmakas ratturitele. Samuti peab veel läbi mõtlema jalakäijate ja autode liikumissuunad. K-Projekt on uurinud ka trammitee pikendust sadamasse. Ehkki trammiliiklus nagu ka trolliliiklus võib akutehnoloogia arenemisel kaduda, on Porto Franco arendaja sõnul kõigi liiklejatega arvestatud.

Porto Franco OÜ juhatuse esimees Aldo Dapon ütles, et see on paratamatult ehitusprojekti koostamise osa ja me oleme nende asjadega niikuinii arvestanud. "Me arvestame nii autoliikluse, jalakäijate liikluse, jalgrattaliikluse kui ka tulevikuvisioonis trammiliiklusega."

Toimetas
Kaspar Viilup

Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}

Teade toimetusele edastatud

Sellelt Ip-aadressilt on ligipääs piiratud

Samal teemal

Kommentaare veel ei ole. Ole esimene!

Vasta kommentaarile

+{{childComment.ReplyToName}}:
Vasta kommentaarile
Vasta

Laadi juurde ({{take2}})
Kommenteerimine on lubatud registreeritud kasutajatele!Olete sisseloginud kui {{userAlias}}
Nime väli peab olema täidetud
Mitte rohkem kui 50 tähemärki
Kommentaari väli ei saa olla tühi
Mitte rohkem kui 1024 tähemärki
{{error}}
Autendi ja kommenteeri ID-kaardiga.
Lisa uus kommentaar