Rahvusraamatukogu käivitas personaalse videonõustamise teenuse
Eesti Rahvusraamatukogu käivitas sellel nädalal videoteeninduse, mille käigus saab vastuseid igapäevastele küsimustele ja personaalse videonõustamise, mis aitab erialast info otsida.
Videoteenindus on veebipõhine alternatiiv lugemissaalide teenindajatele, kus spetsialistid annavad üldist nõu rahvusraamatukogu teenuste kasutamise kohta. Sealt saab vastuseid igapäevastele küsimustele nagu kuidas tellida raamatuid, lugeda e-teoseid või näiteks tellida ESTER-ist.
Personaalset infonõustamist pakuti varem vaid raamatukogus kohapeal. Kellel aga praegugi infonõustamise vastu huvi, peab end seejaoks registreerima. Kokkulepitud ajal toimub videokohtumine, mis kestab umbes tund aega. Raamatukogu jätkab videoteeninduse ja -nõustamise pilootprojektiga vähemalt suveni.
Osalemiseks peab kasutajal olema võimalus kasutada arvutit või nutiseadet, kõrvaklappe või kõlareid, mikrofoni ja videosuhtluseks veebikaamerat. Nõustamine toimub video vahendusel Cisco Webex'i rakenduse kaudu.
Toimetaja: Victoria Maripuu