Näitus "Oaasid" esitleb tehislikke keskkondi, mis pakuvad pelgupaika

Foto: Kaader videomängust

Eesti arhitektuurimuuseumi uus näitus "Oaasid" esitleb rahvusvaheliste kunstnike loodud tehislikke keskkondi, mis pakuvad inimestele pelgupaika.

Kuraatorite sõnul saavad oaasid olla poliitilised, sotsiaalsed, majanduslikud või ka näiteks virtuaalsed paigad videomängude näol. Oluline on see, et oaas on koht, kuhu inimene saab pageda vaenuliku maailma või argielu eest.

Eesti Oaasidest on näitusel välja toodud Rummu seikluspark ja ZAUM-i loodud rollimängul põhinev videomäng.

"Tahtsime nende erinevate näidetega visualiseerida seda, kui erinevas aegruumis inimesed elavad. Oaas on baasvajadus, olgu ta siis virtuaalne põgenemine või paik, mis eristab nädalavahetust argipäevast," selgitas näituse kaaskuraator Irma Arribas "Aktuaalsele kaamerale.

"See on omamoodi põgenemise viis ja võimalus taas iseennast leida. Need on peamised teemad, millega me oleme tegelenud."

Toimetaja: Merit Maarits

Allikas: "Aktuaalne kaamera"

Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: