"Ema" alustab võõrkeelse filmi Oscari kampaaniat ({{commentsTotal}})

Foto: Facebook

Režissöör Kadri Kõusaare mängufilm "Ema" alustab uuel nädalal Los Angeleses võõrkeelse filmi Oscari kampaaniat.

Produtsent Aet Laigu ütles "Aktuaalsele kaamerale", et kampaania eelarve on kokku viiekümne tuhande euro ringis, millest viisteist tuhat eraldas Kultuuriministeerium. Tema sõnul toietavad omalt poolt ka filmiinstituut, EAS ja Välisministeerium ning vastust oodatakse Kultuurkapitalilt.

Veel viimaseid päevi saavad kõik soovijad kampaania õnnestumisele kaasa aidata Hooandja platvormi vahendusel. Kampaaniat viib läbi Los Angeleses tegutsev mainekujundusfirma Kean&Kolar Communications, mis on varem esindanud Poola nominenti "Katõn" ja aidanud parima võõrkeelse filmi Oscari võita Tšehhi filmil "Kolja".

Aet Laigu sõnul otsustasid nad just selle mainekujundusfirma kasuks, kuna nad on naised ja "Ema" on samuti justkui "naiste film". "Teiseks loomulikult nende kogemus, sest neil on üle 20 aasta kogemust erinevate kampaaniatega, sealhulgas mitte ainult võõrkeelsetega vaid ka stuudiofilmidega," selgitas Laigu ja lisas, et firmale meeldis nende film.

Toimetaja: Kaspar Viilup

Allikas: "Aktuaalne kaamera"



ERR kasutab oma veebilehtedel http küpsiseid. Kasutame küpsiseid, et meelde jätta kasutajate eelistused meie sisu lehitsemisel ning kohandada ERRi veebilehti kasutaja huvidele vastavaks. Kolmandad osapooled, nagu sotsiaalmeedia veebilehed, võivad samuti lisada küpsiseid kasutaja brauserisse, kui meie lehtedele on manustatud sisu otse sotsiaalmeediast. Kui jätkate ilma oma lehitsemise seadeid muutmata, tähendab see, et nõustute kõikide ERRi internetilehekülgede küpsiste seadetega.
Hea lugeja, näeme et kasutate vanemat brauseri versiooni või vähelevinud brauserit.

Parema ja terviklikuma kasutajakogemuse tagamiseks soovitame alla laadida uusim versioon mõnest meie toetatud brauserist: