Värskes TMKs: Deborah Kara Unger, Maria Kõrvits, Renate Keerd

Tutvustame Teater. Muusika. Kino veebruarinumbrit.
Teater. Muusika. Kino veebruarinumbris mõtestavad Meelis Oidsalu ja Kai Valtna Kultuurkapitali aastapreemia laureaadi Renate Keerdi lavakeele näitel füüsilise teatri olemust, Kaja Kann õpetab viimase draamamaa.weekendi põhjal orienteeruma kaasaegse etenduskunsti maailmas, Kaire Nurk analüüsib raamatu semiootilist ja performatiivset aspekti Tiit Palu lavastuses „Põlenud mägi” ja Peeter Sauter arvustab Jaan Toominga „Hamletit” Elva LendTeatris.
Janika Oras kaardistab pärimusmuusika hetkeseisu ja tulevikku, Maria Kostakeva arutleb sotsialistliku realismi ideoloogilise tausta üle muusikas, Tiia Teder tähistab EBU rahvusvaheliste raadioülekannete 50. aastapäeva ning Ines Reingold-Tali kirjutab oma seekordses sound art´i ja muusika käsituses elektroakustilisest visuaalsusest. Vabariigi aastapäeva puhul meenutame laulja ja diplomaadi Leonhard Neumani saja aasta tagust arutlust sellest, kas töölistel on kohane laulda „Mu isamaa, mu õnn ja rõõm”.
Tõnis Kark arvustab Sulev Keeduse dokumentaalfilmi „Sõda”, Indrek Tenno Nikolai Dostali mängufilmi „Munk ja kurat”, Filipp Kruusvall lühifilmikassetti „Paha lugu” ja Peeter Sauter 2017. aasta „Eesti lugusid”. Tõnu Virve meenutab Jüri Sillartit.
Pikas intervjuus „Vastab” vestleb Teet Teinemaa filminäitleja ning viimase PÖFFi võistlusprogrammis osalenud filmi „Mõte ekstaasist” produtsendi Deborah Kara Ungeriga, „Persona gratana” portreteerib Mirje Mändla helilooja Maria Kõrvitsat.
Toimetaja: Valner Valme